Bliv klogere!
Her på bloggen deler jeg min viden om SEO og online markedsføring. Skriv gerne til mig, hvis du har noget at dele, så vi alle kan blive klogere.

Hos Nordskov Media støtter vi de nødlidende i Ukraine (del 3)
Nordskov Media er med i et større velgørende projekt, der har indsamlet 300.000 kroner til Røde Kors’ humanitære arbejde i Ukraine.

Nordskov Media støtter Røde Kors’ indsats for ofrene i Ukraine (del 2)
Nordskov Media er med i et større velgørende projekt, der har indsamlet 300.000 kroner til Røde Kors’ humanitære arbejde i Ukraine.

Nordskov Media støtter den ukrainske befolkning
Nordskov Media er med i et større velgørende projekt, der har indsamlet 300.000 kroner til Røde Kors’ humanitære arbejde i Ukraine.

Sådan skriver du SEO-tekster i 2022
Få de nyeste tips til at skrive gode SEO-tekster i 2022 fra én af Danmarks dygtigste content marketing-eksperter.

5 tips til at styrke dine Performance Max-kampagner – og ét afkrydsningsfelt du skal være ekstra opmærksom på
Google Ads udvikler løbende deres kampagneformater og det nyeste skud på stammen er Performance Max. Med Performance Max tager Google igen en bid af det indblik du som annoncør er vant til at have i din performance, så hvordan kan du bedst optimere dine kampagner? Det dykker vi ned i her

Sådan deler du dine indlæg korrekt på Facebook, LinkedIn og Twitter
Få mest mulig opmærksomhed, når du deler dine blogindlæg på sociale medier. Jeg viser dig, hvordan du selv kontrollerer hvordan dine delinger vises + hjælper dig når det alligevel driller.

Lokal SEO – kom i gang med keyword research, optimering & måling
Lokal SEO kan for garvede SEO-folk umiddelbart lyde til at være den mindst komplicerede og mest ligetil aktivitet indenfor søgemaskineoptimering. Det kan der måske været noget om, men der findes også områder indenfor lokal SEO, som kræver specialisering.

Tabellerne kommer hjem
Tabeller er en del af semantisk html. Men de forsvandt desværre, da vi fik smartphones. Nu ser det ud til, at du skal hilse dem velkommen i din kode igen (heldigvis)

Case: fra 0 til 25 på “ordblind” + masser af longtail
En case hvor jeg rykkede kundens sværeste søgeord alene ved hjælp af onpage-optimering.

Tag DR-skyklapperne af (+ en afsløring af hvordan der fuskes med DR)
Jeg fortæller dig hvorfor du skal passe på med at stole blindt på tredjeparts-metrics som DR.